חמש דרכים בהן יועץ עסקי יכול להעלות את מידת האושר של העובדים בחברה

מידת האושר של העובד משפיעה באופן ישיר על תפוקה ואיכות העבודה.

את רוב שעות היום מבלים העובדים בבית העסק, מבצעים את אותה העבודה מידי יום, מנהלים חיי חברה קבועים ונמצאים בשגרה העלולה לגרום לשחיקה נפשית. לכן חשוב, לגרום לעובדים לחזור הביתה מרוצים ומלאי מוטיבציה לקום לעוד יום עבודה למחרת.

בייעוץ העסקי, תוך כדי בחירת כיוונים אסטרטגיים, יישום התכנית העסקית ולווי צמוד, אני לוקח בחשבון את היכולת להניע ולרתום את כל העובדים, מצב רוחם ומידת אושרם.. ההבנה כי אושרם של העובדים ושגשוג העסק הם מקשה אחת בלתי נפרדת, יוצרת תכנון יעיל וטוב יותר בבניית האסטרטגיה העסקית וביצועה.

חמש דרכים בהן יועץ עסקי יכול להעלות את מידת האושר של העובדים בחברה:

1. ארגון מערך התפקידים בארגון בצורה יעילה

בבניית התכנית העסקית, נבדקת התנהלות העובדים בתפקידים הנוכחיים. האם קיים שיתוף פעולה פורה בין המחלקות ובעלי התפקיד השונים והאם ממוצים  כישורי העובדים. באם נדרש נתכנן שינוי אירגוני.

 2. שיתוף העובדים בנעשה בעסק

בכדי להעמיק את הקשר בין העובדים לבית העסק, מומלץ לשתף אותם בשינויים המתבצעים בחברה ובדיונים סביב נושאים מסוימים. השיתוף גורם להרגשת שייכות ומחזק את נאמנות העובדים. כחלק מהמבנה הארגוני נבנה תכנית כיצד לשתף את העובדים.

 3. יחסי עובד מנהל

האינטראקציה בין המנהלים והעובדים משפיעה ישירות על מצב רוחם של שני הצדדים. בייעוץ העסקי נשפר את ההתנהלות והמודעות וכך נשפר את האווירה  ואת מצב רוחם של העובדים והמנהלים.

 4. גיבוש הצוות

שיתוף פעולה פורה בצוות מביא לתפוקה גבוהה יותר וכך לניצול מרבי של שעות העבודה וכישורי העובדים. בתכנית העסקית נבחן פתרונות יצירתיים לחיזוק הקשר החברתי והעסקי בין העובדים.

 5. הצבת מטרות

 שגרת היום יום שוחקת ועלולה להביא לירידה במוטיבציה. תחושות הסיפוק העולה מהצלחה וביצוע המטרה משמחת ומדרבנת אנשים לתת את המקסימום מעצמם. תוך כדי בניית תכנית לייעול העסק נציב בפני העובדים מטרות ראליות אשר יגרמו להם לרצות להתמיד ואף להצליח.

במסגרת הצבת המטרות ויצירת הכלים האנושיים גם אנו מכינים תכנית הדרכה פנימית וחיצונית בהתאם לצרכים.

תהליך הייעוץ העסקי מביא לתוצאות מרשימות ובסופו כולם יוצאים מאושרים.

מוזמנים ליצור איתי קשר לפגישת היכרות חינם.