ייעוץ וליווי שיווקי

התנהלות מול ספקים שונים, אספקת המוצר, אחסונו, אמצעי תובלה, אחסנה והפצה, שירותי אריזה, סנכרון ותיאום בין כל הגופים הפועלים בתהליך הלוגיסטי של העסק דורשים קבלת החלטות נכונות, חישוב נכון של הוצאות ומציאת כוח אדם מתאים. במהלך שנים רבות צברתי ניסיון רב ביעוץ וליווי שיווקי אשר מתמחה במתן ייעוץ גם בפן העסקי לוגיסטי, יעוץ זה יקנה לכם את הכלים לייעול המערך הלוגיסטי, כך שהוצאות העסק יצומצמו באופן משמעותי וייווצר מצב של איזון ויציבות כלכלית.

 

ליווי שיווקי והגשמת החלום

בעלי עסקים גדולים, בינוניים וקטנים כאחד חולמים על הגדלת הכנסות העסק תוך צמצום חכם ונבון של העלויות, מבלי לפגוע באיכות המוצרים או השירות.

חלום זה דורש שינוי. שינוי אותו מנהלי העסקים חוששים לעשות. ייעוץ ולווי שיווקי אשר יינתן על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי יכול להביא להגשמת החלום.

שירותי הייעוץ השיווקי עסקי אשר הנני מציע כוללים לווי ומעקב צמוד לאורך זמן. אבחון של העסק, ניתוח הנתונים הכלכליים, הסקת מסקנות תוך הצבת מטרות, בניית תוכנית פעולה, בחירת כיוונים אסטרטגיים, לווי ובחינה מתמידה לאחר ביצוע השינויים יבטיחו את שיפור התנהלות העסק והגדלת הכנסותיו.

"הדבר היחיד שעומד בינך לבין המטרה שלך הוא הסיפור הזה שאתה ממשיך לספר לעצמך על למה אתה לא יכול לעשות את זה."        ג'ורדן בלפורט "הזאב מוול סטריט"

 

אני מאמין כי התהליך לא פחות חשוב מהמטרה ויעוץ שיווקי עסקי טומן בחובו צד נוסף שיש לשים עליו את הדעת: הפן ההוליסטי.

לכל עסק חזון ומטרה משלו, חולשות וחוזקות, אותם בעצם הקנה לו בעל העסק ומלוות אותו מאז הקמתו. בעזרת ייעוץ וליווי עסקי ושיווקי הוליסטי אתמקד ביצירת שינויים מהותיים על ידי תהליך רגשי ואישי בשילוב של גוף- נפש- רוח, בו יוסרו מחסומים ופחדים, יתפוגגו ספקות ויועלו תובנות בנוגע להתנהלות האישית – רגשית ובכך גם להתנהלות העסקית. יעוץ ולווי שיווקי הוליסטי יוביל בסופו של דבר לנגיעה בבסיס חולשותיו של העסק ולצמיחתו היציבה לטווח ארוך מהשורשים שמהם צמח.

ליווי עסקי הוליסטי

בעזרת השילוב של הצד ההוליסטי יחד עם הצד לוגיסטי במהלך הייעוץ והלווי השיווקי, הנכם זוכים בשירותי ייעוץ והדרכה מקיפים בכל היבטי העסק, אשר מובילים אותו לצמיחה ויציבות כלכלית לאורך זמן.

אשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ, להדריך ולהקנות לכם את הכלים הספציפיים המתאימים ביותר, כדי למקסם את הרווחים ולשמור על איזון והצלחת העסק שלכם, גם בטווח הארוך.

לקביעת פגישת היכרות, מלאו את הפרטים / חייגו למספר ואחזור אליכם בהקדם.

חזרה לפיתוח תהליכים