ייעוץ עסקי – למה צריך את זה?

לכל עסק יש פוטנציאל להצלחה, לעיתים קרובות כל מה שנדרש למימוש פוטנציאל זה הוא ייעוץ עסקי מקצועי אשר יביא להשגת המטרות הרצויות והגשמת היעדים. הצלחת העסק תלויה במספר גורמים שונים, אך בראש ובראשונה תלויה בבעל העסק ובאופן ניהול העסק על ידו. כמו כן, מציאת ייחודו של העסק ובידולו משאר המתחרים בשוק, מהווה נקודת פתיחה משמעותית להמשך דרכו. בשוק עמוס במתחרים ובמוצרים דומים, יש לאבחן בתבונה ומקצועיות רבה את מאפייני העסק לשם בניית תכנית אסטרטגית והכוונת בעל העסק כדי לממש את חזונו תוך כדי מקסום הרווחים.

תהליך הייעוץ העסקי

בייעוץ העסקי הנני מאבחן את מרכיביו של העסק. המוצרים הנמכרים בו, ביקושו בשוק, לקוחות (קיימים ופוטנציאלים), מבנה הארגון, משאבי אנוש, התנהלות לוגיסטית מול הספקים השונים והמצב הפיננסי בו נמצא העסק. לאחר הסקת המסקנות, הבנת הסיכונים שבפעולות מסוימות והגדרת יעדים ברורים, יחד עם מנהלי העסק, הנני בונה תכנית אסטרטגית אשר תוביל את העסק להצלחה ותייעל באופן משמעותי את מערך הארגון. מידע נוסף על תהליך הייעוץ.

ליווי עסקי של התהליך

הוא החלק המרכזי בפעילות המשותפת שלי עם לקוחותיי והוא כולל: פיתוח תהליכים פנים ארגוניים, העצמת המשאב האנושי והשלמתו, חלוקת תפקידים ברורה,  שמירה על לוחות זמנים בפעילויות אותן הוחלט לבצע, מעקב וליווי צמוד, מבוצעים השינויים אשר יובילו את העסק בדרך לשגשוג כלכלי לאורך זמן. מציאת ההזדמנויות השיווקיות תוך חיזוק נקודות החולשה של העסק ושיווקו בעזרת כלים ממוקדים לקהלי היעד הנכונים יכולים להביא לתוצאות מידיות ואף להגדיל את פלח השוק. 

יעוץ הוליסטי

גם אם באמצע הדרך העסק נתקל בקרטועי הצלחה מתסכלים, שירותי הייעוץ העסקי אשר הנני מעניק יאבחנו את מצבו הכלכלי והאירגוני של העסק תוך נגיעה אישית באופיו של בעל העסק. בעזרת יעוץ הוליסטי, אבין מהן ומאין נובעות החששות של הבעל העסק, האם הן אלו שחוסמות את הדרך להצלחתו? נבחן ונבצע שינוי באופן המחשבה המייצרת את המציאות העכשווית ואת מצב הנוכחי של העסק.

ייעוץ עסקי יצירתי

ניסיוני הרב בתחום הקנה לי יכולת הקשבה למתחרש בשוק, תובנות עתידיות בתחום הכלכלי, שינויים המבניים הנדרשים כדי להתאים למתרחש ועזרה בשיתופי פעולה עם  חברות ואנשים אשר יובילו למהלכים משמעותיים בצמיחת העסק. במהלך הייעוץ והלווי העסקי יועלו רעיונות מקוריים לשיווק העסק אשר יובילו בסופו של דבר, להגדלת המכירות.

אני מאמין כי כל עסק, קטן, בינוני או גדול יכול להגיע להישגים גבוהים יותר. שירותי הייעוץ שלי עומדים לרשותכם ופגישת ההיכרות הראשונה, הינה ללא תשלום. ליצירת קשר ותיאום פגישה חייגו: 050-5451222.

 חזרה לפיתוח תהליכים